Anunţ achiziţie directă (cumpărare directă)
PRESTARE SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENT
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Zona Metropolitană Constanța demarează procedura de cumpărare directă pentru achiziționarea de servicii de organizare a 6 evenimente (cod CPV 79952000-2), dedicate facilitării selectării și înregistrării grupului țintă în cadrul proiectului – „STAGIUL DE PRACTICĂ – PRIMUL PAS SPRE ANGAJARE!”, ID 109119.
Condițiile minime de calitate și specificațiile tehnice pentru realizarea serviciilor propuse a fi achiziționate sunt următoarele:
- asigurarea locaţiilor de desfăşurare şi a sălilor de conferinţă în municipiul Constanța;
- săli cu o capacitate de minim 70 de locuri, dotate cu ecran de proiecție, videoproiector, sistem audio și de sonorizare, laptop;
- săli și incinte care să permită accesul facil al persoanelor cu dizabilități;
- asistență și suport logistic pe parcursul desfășurării evenimentului și în faza de pregătire a acestuia (elaborare și transmitere invitații, elaborare comunicat și anunț, agenda, prezentare ppt, elaborare lista de prezență, distribuire materiale informative pentru participanți etc.);
- asigurarea serviciului de catering pe parcursul derulării reuniunilor (pentru fiecare reuniune vor fi oferite: cafea și ceai de bun venit împreună cu apă plată și carbogazoasă; pauză de cafea împreună cu produse de patiserie dulci/sărate şi prânzul/cina – după caz) pentru minim 70 de persoane;
- serviciii de machetare si realizare a de 100 pliante și de 100 mape;
- efectuarea de fotografii și alte înregistrări pe parcursul desfășurării evenimentului;
- alte servicii organizatorice/tehnice conexe desfășurării conferinței;
- primirea, înregistrarea, îndrumarea și monitorizarea participanților.
Menționăm că evenimentele vor fi organizate în perioada începând cu data semnării contractului până la 6 iunie 2020.
Ofertele se transmit la sediul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Zona Metropolitană Constanța, Bd. 1 Mai nr. 2, bloc J10, parter, municipiul Constanţa, jud. Constanţa. Ofertele se pot transmite și pe fax 0341.176.416 sau e-mail info@zmc.ro .
Termenul limită de depunere a ofertelor este 17.09.2018, ora 17:00. Orice ofertă primită după acest termen nu va fi luată în considerare de către beneficiar.
Oferta de preț trebuie să fie fermă. Vă rugăm să precizaţi durata de valabilitate a acesteia.
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare – preţul cel mai scăzut.
––––––– Articol publicat la data de 29 august 2018 ––––––––
ANUNŢ DE ATRIBUIRE
Autoritatea Contractantă: ASOCIAȚIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ZONA METROPOLITANĂ CONSTANTA
Obiectul contractului: PRESTARE SERVICII DE ORGANZIARE 6 EVENIMENTE DEDICATE FACILITĂRII SELECTĂRII ȘI ÎNREGISTRĂRII GRUPULUI ȚINTĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI – „STAGIUL DE PRACTICĂ – PRIMUL PAS SPRE ANGAJARE!”, ID 109119
- Valoare estimată: 54.900,00 lei fără TVA.
- Valoare finală – contractată: 53.100,00 lei fără T.V.A.
Număr oferte: 3
Oferta cu prețul cel mai scăzut: 53.100,00 lei fără T.V.A.
Operatorul economic semnatar al contractului: S.C. QUATTRO TRAVEL S.R.L.
––––––– Articol publicat la data de 01 octombrie 2018 ––––––––